Cvičenie


Skupinové cvičenia sú ideálna forma prevencie voči pohybovým problémom, vykompenzovaniu sedavého životného štýlu a formou ako byť sám so sebou spokojný. Okrem prevenčných cvičení nájdete u nás v ponuke aj doplnkové cvičenia k terapiám. Všetky cvičenia sú vedené fyzioterapeutmi, alebo vyštudovanými trénermi. Jednotlive cvičenia budú v týždennom kalendári na priame objednanie.

Ponúkame nasledovné cvičenia:

STREČING A KOMPENZÁCIA PRE MLADÉ ŠPORTOVÉ TALENTY – pre deti 10-15 rokov precvičuje Peťa, 50-60 min. štvrtok 18:30

Cvičenie určené pre všetky mladé športové talenty. Naučíme sa správne dýchať, hýbať a hlavne si ponaťahujeme svaly. Vieme, aké je dôležité vykompenzovať jednostrannú záťaž a pohybovú jednotvárnosť. Naučíme sa pripraviť na tréningovú záťaž a potréningový strečing.

RANNÝ „WAKE UP FYZIOTRÉNING“ – precvičuje Peťa, 60 min. streda a piatok 8:00-9:00

Tréningy s vlastnou váhou, ale aj s drobnými pomôckami pre lepší štart do pracovného dňa, zlepšíme si kondičku a koordináciu, posilníme oslabené svaly, popracujeme na mobilite a tiež stabilizácii kĺbov ,pri pravidelnom cvičení zhodíme aj nejaké to kilečko.

CVIČENIE ZDRAVÝ CHRBÁT – cvičí Aďka, 45 min. utorok 17:00-17:45

Trápia Vás bolesti chrbta? Príďte si s nami zacvičiť jednoduché ale účinné cvičenia zamerané na uvoľnenie stuhnutých svalov a posilnenie svalov oslabených. Naša fyzioterapeutka Vás naučí, ako správne vykonávať cviky a tým zvýšiť ich efektivitu.


STREČING A MOBILITA – cvičí Aďka , 45 min. utorok 18:15-19:00

Máte sedavé zamestnanie alebo ste aktívny a napriek tomu sa Vám počas športu často vracajú zranenia alebo bolesti, ktoré si neviete vysvetliť? Skrátené svaly ovplyvňujú držanie ľudského tela v kľude aj pri pohybe. Príjdite si s nami zacvičiť , uvoľniť skrátené svaly, prinavrátiť im prirodzenú elasticitu a zvýšiť kĺbovú pohyblivosť.

KURZ ZÁKLADNÝCH POHYBOV Z SM SYSTÉMU – cvičí Aďka, 6×55 min. štvrtok 17:15-18:10

Cvičebná metóda SM systém sa zameriava na poruchy držania tela, problémy s chrbticou, skoliózu, herniu disku či uvoľnenie stuhnutých svalov. Cvičenie zachováva správnu stabilizáciu chrbtice. Prihláste sa na náš kurz pozostávajúci zo šiestich cvičení, jedenkrát týždenne a prinavráťte svojmu telu správne pohybové návyky.


CVIČENIE PRE TEHUĽKY –  cvičí Miška, 45 min. pondelok 17:00-17:45 a štvrtok 11:00-11:45

Tehotenstvo vie byť náročné ale aj krásne, ale aby ste s prehľadom a ľahkosťou zvládali materstvo, využite čas pred pôrodom plnohodnotne pod vedením skúsených fyzioterapeutiek . Lebo spokojná mamička = spokojné bábätko.

CVIČENIE PRE ŽENY cvičí Ivka, 45 min. pondelok 18:00-18:45, štvrtok 10:00-10:45

Ste novopečená mamička a trápia Vás tehotenské kilá navyše, diastáza brušných svalov, či inkontinencia, pretrvávajúce bolesti chrbta, problémy s menštruáciou alebo bolestivý pohlavný styk? Je preto nevyhnutné, aby ste sa po pôrode dostali späť do formy alebo ju posunuli na lepšiu úroveň. K tomuto cieľu Vám s radosťou pomôžeme pri skupinovom cvičení v našej Fyzioterapii. Cvičenia prebiehajú aj vo forme kurzu (5 cvičení) :

  1. oboznámenie o kurze, individuálne 5-10 min. vyšetrenie stavu svalov panvového dna a diastázy, nácvik uvedomenia si stiahnutia a uvoľnenia svalov panvového dna
  2. cvičenia na diastázu a panvové dno v ľahu na chrbte, boku, na štyroch, v stoji aj s využitím pomôcok
  3. cvičenie zefektívnime o vaginálne pomôcky, ktoré nám ukážu reálny obraz zapojenia panvového dna
  4. a 5. pokračovanie v predchádzajúcich cvičeniach so zvyšovaním úrovne cvikov

DETI V POHYBE (Kids on the move) / HEALTHY MOVEMENT (Zdravý pohyb) – cvičí Katka, 45 min. štvrtok 16:00-16:45

Cvičenie pre deti vo veku od 4 do 7 rokov. Hravá cvičebná lekcia zameraná na komplexný rozvoj pohybových schopností detí. Zaradené sú cviky na správne držanie tela, koordináciu, rovnováhu a jemnú motoriku spojené s hudbou a rôznymi pomôckami. Neváhajte dieťa smerovať k správnemu vývoju v skupine detí, kde sa naučia aj kolektívnemu duchu pri zdravom pohybe.

MAMINA A BATOĽA – cvičí Miška, 45 min. utorok 9:00-9:45

Cvičenie pre mamičky a deti staršie ako 3 mesiace, ktoré sa chcú socializovať a ísť svojim deťom príkladom. Pri cvičení sa zabavíte, upevníte vzťah s Vašim drobcom, ich úsmev bude Vašou odmenou. Samozrejme okrem tohto spevníme čo potrebujeme a pouvoľňujeme preťažený chrbát a ruky z celonočného uspávania.