POST-covidová terapia vo FYZIO

Aj Vás navštívil nevítaný hosť COVID? Cítite, že Vaše telo potrebuje zotaviť? Práve pre Vás sme pripravili POST-covidové terapie, ktoré Vám prinášame nie len v našich priestoroch ale aj ONLINE z pohodlia Vášho domova.

Naše terapie nie sú zamerané len na dýchací systém, ale na celkové zotavenie a naštartovanie organizmu. Fyzioterapeuti využívajú fyzikálnu terapiu, pomôcky a poznatky získané z celého sveta.

Ak po prekonaní COVID-19 trpíte, alebo pozorujete:

• Únavu
  • Malátnosť
  • Dýchavičnosť, dušnosť
  • Kašeľ produktívny / suchý
  • Bolesti kĺbov
  • Mozgovú hmlu (Brain Fog)
  • Palpitáciu (pocit búšenia srdca)
  • Nevoľnosť po fyzickej / psychickej aktivite
  • Poruchy spánku
  • Bolesť hlavy (pravdepodobne kvôli zníženému prísunu O2 – zníž. Kapacita pľúc)
  • Tráviace ťažkosti
  • Tromboembólia

Neváhajte nás kontakovať.

POST-covidová terapia ONLINE

ONLINE terapie pre tých, čo sú ešte v karanténe, sú starší, imobilní, alebo nevedia nájsť terapie vo svojom okolí. Pri respiračných problémoch je dôležité začať čím skôr s jednoduchými no dôležitými cvičeniami. Terapie sú krátke, keďže vieme, že nemáte veľa energie. Naučíme Vás základnú starostlivosť na aktiváciu dýchacích svalov, uvoľnenie hrudníka, uvoľnenie šijových svalov, ktoré dostávajú zabrať vplyvom kašľu. Včasným podchytením môžete predísť obmedzujúcim bolestiam hlavy. Pri terapiách budete využívať domáce pomôcky. Pomôžeme Vás postaviť plnohodnotne na nohy.

ONLINE balík – Úvodné vyšetrenie (25 min.) + 2x terapia (15 min.) / 45,- EUR

ONLINE Balík – 3x terapia (15 min.) / 38,- EUR

POST-covidová terapia

Prax potvrdzuje že aj pacienti, ktorí už prekonali akútnu fázu COVID-u a už nie sú infekční, trpia často ešte dlhé mesiace následkami ochorenia. Pri terapiách sa zameriavame na celkové zlepšenie zdravotného stavu.

Dĺžka trvania: 25/50min. Cena: 25/45 Eur