Zázvorová masáž - novinka vo FYZIO

Potrebujete sa na jeseň zahriať a dobiť energiou?

Pripravili sme pre Vás zázvorovú záchranu v podobe masáže chrbtu s peelingom a teplým zábalom.

Zázvor sa pre svoje blahodárne účinky využíva v ajurvéde aj čínskej medicíne viac ako 4000 rokov. Je považovaný za univerzálny liek. Zároveň je výborný na prehriatie a prekrvenie pokožky, odbúrava tuky, pôsobí proti celulitíde a studeným končatinám, zmierňuje opuchy, bolesti kĺbov a využíva sa počas liečby reumatickej artritídy, zlepšuje tonus pokožky a má tiež protizápalovú účinnosť.
Zázvor vás zahreje, rozptýli chlad, uvoľní ubolené svaly chrbta, oživí spomalené trávenie a celkovo zapôsobí veľmi pozitívne na Vaše zdravie.

Príďte si vychutnať masáž doplnenú zázvorovým zábalom a so zázvorovo-eukaliptový peelingom na 50 minút u nás vo FYZIO.

Po masáži Vám pripravíme aj zázrovový čaj alebo ginger shotík pre posilnenie imunity 🙂

Neváhajte sa objednať ešte dnes.

Masáž neodporúčame pacientom s poruchou zrážanlivosti krvi, pacientom s prekysleným žalúdkom, tehotným a dojčiacim ženám, pacientov s ochorením srdca (bez odporúčania lekára) a pacientov s diabetes melitus – cukrovka (bez odporúčania lekára).

50 min. relaxačná masáž s peelingom a zábalom - 45,- EUR

Dohodnite si stretnutie a navštívte naše FYZIO

FYZIO

Einsteinova 19A
Digital Park blok E
851 01 Bratislava

www.fyzio.sk
info@fyzio.sk

FYZIOterapia EB, s.r.o.
IČO: 48334801
DIČ: 2120146391
IČ DPH: SK  2120146391
Parkovanie

Možnost parkovania priamo v garáži Digital Parku, alebo v nákupnom centre Aupark – 3 hodiny zdarma.